Vve

Samen werken aan klimaat

Verenigingen van Eigenaren

Regelmatig gaat SVP in gesprek met Verenigingen van Eigenaren (VvE’s). Hierbij wordt geadviseerd over duurzaamheid, warmtelevering, warmteoptimalisatie en koudevoorziening. Daarnaast worden subsidies die hierop van toepassing zijn inzichtelijk gemaakt. Zo is er de Investeringssubsidie duurzame energie en energiebesparing (ISDE) voor het aansluiten van appartementen op een warmtenet.

Het subsidiebedrag voor een centrale aansluiting op een warmtenet bij een vermogen van:

• Maximaal 100 kW is € 2.925
  • Meer dan 100 kW tot en met 400 kW is €12.334
  • Meer dan 400 kW is € 21.906

Is jullie gebouw klaar voor netwarmte en misschien zelfs koude? Is de CV-ketel aan vervanging toe? Of zijn er bijzondere omstandigheden of wensen? SVP kan verschillende oplossingen bieden op het gebied van netwarmte en warmte en -koude via een WKO. We komen graag langs voor een kennismaking en presentatie.